نرخ سود تسهیلات ارزی مناطق محروم پنج درصد است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز جمعه ایرنا از شبكه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران 'قربان دانیالی' ،‌ افزود: منابع صندوق توسعه ملی موضوع ماده 84 قانون پنجم توسعه اقتصادی و اجتماعی است واجرای نظام نامه این صندوق با كمترین چالش و بیشترین سرعت برای سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها قابل اجرا است.

وی درادامه افزود: میزان سهم آورده طرح های صنعتی و معدنی نیز25 درصد كل تسهیلات اعطایی و در مناطق محروم نیز 15 درصد بوده و تمام دریافت ها و پرداخت به صورت ارزی است.

مدیرعامل بانك صنعت و معدن در بخش دیگری از سخنان خود گفت : تاكنون به میزان 3هزار و 100میلیارد تومان تسهیلات توسط بانك صنعت و معدن به طرح های آمایش صنعتی ومعدنی پرداخت شده است.

دانیالی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمامی طرح های صنعتی و معدنی دارای اولویت باید با رعایت سلسله مراتب كاری ابتدا توسط معاونت برنامه ریزی ، توسعه وفناوری وزارت صنعت، معدن وتجارت به تایید رسیده و سپس به بانك صنعت ومعدن معرفی شوند در غیر این صورت متقاضیان سرمایه گذار صنعتی و معدنی سرگردان خواهند شد.

مدیرعامل بانك صنعت و معدن در پایان افزود: تمامی مصوبات كارگروه اشتغال در استان ها تنها به بانك صنعت ومعدن اختصاص نداشته ، زیرا ظرفیت بانك تعریف شده است و باید سایر بانك ها و دستگاه های اجرایی به كارآفرینان،سرمایه گذاران و متقاضیان كار، خدمات بهتر ارایه كنند.

اقتصام ** 9123 **1561





:: برچسب‌ها: پرنده , جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: